Bloggtips?

Jag tycker det är rätt skönt att sitta i soffan på kvällen och läsa igenom massa bloggar nu när jag är mest själv här hemma. Framförallt hästbloggar då det är mitt största intresse. Dock vill jag ha mer att läsa! Jag läser en del redan men vill gärna hitta några fler roliga bloggar. Roligast är bloggar av folk som rider på lite högre nivå med mycket fina bilder som uppdaterar skapligt ofta.
Läser inte skryt och "allt-går-alltid-bra-och-min-häst-är-bäst-i-vääääääärlden-jäääämt-bloggar". Snark.
 
De jag läser just nu är:
 
Amanda Gullström
Sara Ussing
Tyras (fast jag blir mest irriterad på henne).
Johanna Grant
Nellies
Kristina Warg (det lilla hon skriver nuförtiden).
Danai Doverholt
Matilda Holmström
Systers
Caroline på Top Horse.
Orkar inte länka dem...
Och några mindre bloggar. Om någon tycker jag har missat någon blogg så tipsa gärna. Jag får ju långtråkigt och måste kanske städa eller något annat ännu tråkigare om jag läser klart för fort =)
 
 
Jag bloggar till 80% bara för mig själv. Tycker det är kul att sitta och titta tillbaka på vad man gjort genom åren och så. Det är väl en hästblogg men det slinker med en massa annat vardagsstrunt också.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0