Vuxen?

När man känner tårarna bränna innanför ögonlocken när folk gifter sig på tv, när man inte vill något annat än att flytta ur den här lägenheten och köpa hus, börjar man bli vuxen då?
Nej ingen (läs; Andreas) behöver bli orolig. Jag är inte inne på att varken gifta mig, köpa hus eller få barn än på länge. Fast köpa hus hade jag inte tackat nej till, men nu är det fokus på plugg först. Sen vill jag inte KÖPA hus, jag vill BYGGA. Tänk att få bygga sitt drömhus. Jag vet redan hur det ser ut. Det har jag tänkt ut en av de många dagarna då mina tankar vandrar iväg på jobbet.
Man kan lösa många världsproblem med tysta hörlurar på sig. Helt bortkopplad från världen med bara sina egna snurriga tankar =) 
 
Försöker plugga men det går inte så bra idag. Har kört fast lite men jag orkar inte riktigt bry mig. Jag gör mitt bästa på provet på fredag så får det bli som det blir. En del saker kan jag ganska bra så jag får hoppas på att det är mest sånt =) 
 
Har pysslat med hästarna och stallet är klart. Ska förbi en sväng till innan jobbet. Innan dess ska jag duscha vaaaaarmt. Det är 15 grader här inne. Helt frivilligt dock. Jag sover så sjukt bra när det är svalt så det väger upp. Det är bara att linda in sig i en filt eller två i soffan så är det lugnt =) Får slå på elementen på fredag så den där fryslorten till sambo/särbo inte fryser ihjäl. 
 
Ska försöka med matten lite till. Har ingen inspo alls dock...
 
 
 
Nu längtar jag till värme och ridning i en varm skog på en pigg häst! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0