Fina Grandus.



Sitter och spelar spel i Bollnäs. Åkte hit igårkväll. Innan jag åkte skoddes Helge och han blev jättefin i fötterna. Är väldigt nöjd och extra roligt att det är en tjej som skor. Man har liksom lite mer att prata om.

Tar det bara lugnt här. Ganska skönt efter all stress den sista tiden.
Vet inte vad jag har att skriva om men jag blev beordrad att blogga, och lydig som jag är så är det klart jag gör det.

I veckan ska jag hämta hö och åka till ridhus med Helge. Det är svårt att göra något ordentligt ute nu, även om ängarna är skapligt mjuka fortfarande.

Har lösenordsskyddat för jag tänkte göra om designen men har inte haft någon inspiration just nu.
Det var det hele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0