En söndagslista.

Söndagkvällar alltså. 
När det dessutom pissregnar och är kolsvart ute. Då blir söndagkvällarna ännu värre än de redan är. 
 
Lämnade av A vid tåget för nån timme sedan och sen åkte jag till stallet och pysslade med hästarna lite. Gav Grande en gran att tugga på i boxen och Helge fick en äppel-slick-grej att roa sig med. Lite tråkigt för dem att gå in tidigare nu när det är mörkt och regnigt ute, fast ute vill de inte vara heller så =)
 
 
 
Här kommer en liten lista som jag snott från showjumper.se
 

Favoritcafé: Får nog bli min mosters café Helmers.

Bästa saken som händer i vinter: Inga stora planer. Det visar sig.

Mig själv med tre ord: Driven, omtänksam, otålig.

Jag tränar: Inte så mycket just nu. Förutom ridning och stalljobb som ger en hel del. Tycker dock om att åka längdskidor men har sålt både skateskidorna och de klassiska.

Höger- eller vänsterhänt: Både och. Skriver med vänster men gör allt annat med båda. Lika med fötterna. Kan göra det mesta med båda.

Humör just nu: Det är väl bra men jag är lite deppig för att min kärlek åkt tillbaka till Sthlm och plugget.

Är det nåt du absolut inte äter: MASSOR! 

Fisk eller badkruka: Jag ÄLSKAR att bada MEN den ska vara varmt och soligt. Behöver inte vara varmt i vattnet men i luften. Jag fryser väldigt ofta och mycket så att bada utan sol är inget för mig.

Spelar du nåt instrument: Har spelat piano i många år.

Morgon- eller nattmänniska: Morgon. Jag är ofta skittrött på kvällarna.

Sparare eller slösare: Jag måste spara/vara ekonomisk, men när jag hade mer pengar förut kunde jag nog vara lite för spontan när det gällde inköp jag inte behövde.

Bio eller promenad: Gillar båda. 

Största svaghet: Mitt väldigt korta tålamod när det gäller allt utom hästarna. Tål inte när folk beter sig illa och anser mig själv vara någonslags uppfostringsanstalt åt idioter =) Det är mest bara jag själv som blir ännu argare på det haha. 

Jag bra på: Att lyssna, steka bacon (alltså världsklass!) och backa med släp =P

Bästa bok: Hmm... Bilbo.

Chips, morötter eller godis? Vilken jävla dum fråga. Chips, utan tvekan.

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Been there done that.

Stökigt eller välstädat? Städat men det är nog lite för stökigt just nu.

Gillar du att sjunga? Ja, men jag kan inte =)

Anser du att du är stark? Det beror på. I vissa situationer är jag nog det.

Kaffe, te eller inget? Inget. Gillar inte varma drycker överhuvudtaget. 



Kommentarer
Matilda

Haha vi skulle kunna hänga och käka chips, sjunga och steka bacon, för det vill jag lära mig på världsklass sättet. Trodde inte man kunde misslyckas riktigt med dem hahaha.

Magic tar liksom udden av dampet eller vad man ska säga, du borde helt klart testa!

Jag ger en gång om dagen, och du märker resultat efter några dagar bara.

2013-11-04 @ 18:19:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0