Härlig dag!

Mysdag idag!
 
Började med sovmorgon. Hade dock varit vaken halva natten pga hosta och raggarbilar som brände loss utanför fönstret så utvilad kan jag inte påstå att jag är ändå.
 
Fortsatte med att skritta ut 1,5 timme på hästarna med syster. Vi red och plaskade i en tjärn och Helge skulle förstås inte gå i först, som vanligt men efter lite övertalning klev han i och då var det jättekul att dricka, blåsa bubblor i vattnet och skvätta ner mig fullständigt med svansen. Grande skvätte ner Sofie en del också när han grävde gropar i botten. Lite skönt faktiskt då det var väldigt varmt idag =) Sommar <3
 

Följde Sofie hem till Våmhus och åt lite lunch, sov en kvart och så gick vi med Jackson till sjön så han fick simma lite. 
 
Prat på gräsmattan och sen åkte vi förbi stallet och gjorde det sista och tog in hästarna. 
Idag var första dagen de har gått på gräs hela dagen. Det har blåst ganska duktigt idag så hästarna har varit nöjda i hagen utan flygfän. 
 

Nu lagar vi mat. Lite sega men det ska bli gott med middag sen sova och ladda för morgonskift denna vecka, plus lördag. På lördag ska jag på fest med 50-talstema. Kul! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0