Perfect gentlemen.

Skjutsade A till tåget vid halv sju imorse. Underbart när han kan vara hemma så länge som 4 nätter i rad <3
 
Efter jobbet brände jag iväg och handlade mat. Sparris, broccoli, ägg, sockerärtor och andra mättande nyttigheter. Bröd från United Bakery tex som heter Frukt och muslibröd. SÅ. OTROLIGT. GOTT! Jag är egentligen inget fan av mustigt, mörkt bröd men det här alltså. Galet gott, och jävligt ointressant =)
 
Helge promenerade jag som planerat med idag men Grande red jag istället tillsammans med Elin och Curry. Jag red barbacka (gör nästan bara det på honom på vintern) och vilken häst! Han var så lätt och fin så jag tror aldrig jag varit med om maken. Har knäppt ner bettet även åt honom och det verkar som om han också gillar det. Fick ha mycket ben på honom men det får man alltid. Gamla ridskolehästar vet hur man maskar ;P Men han var sååå mjuk och lydig. Första galoppen drog han iväg lite med mig den token men andra var han lika fin som i traven och satte sig riktigt fin på bakbenen. Han är så härlig min fina gentleman.
 
Imorgon ska jag träna för Nina på Helge så Grande får vila.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0