Påskdagen.

Idag har jag:
 
Vaknat innan klockan (as alwayzzz).
Ätit nyttig frukost (jajjemen, klapp på axeln).
Sprungit! (jaaaa hä ä sant, 4 hela km i kuperad terräng).
Varit trött efter springat men nöjd (hatar att springa men gört ändå).
Setat i solen (mitt livsmål,att vara ute i solen).
Fått en miljard miljoner fräknar pga ovanstående (fiiiiina).
Åk 12-14 mil hem från Hälsinglandet i pappas räserbil (ta sig från plats A till B, kanske det tråkigaste jag vet) (men bilen drog ganska exakt hälften så mkt som min monsterbil med monstermotor).
Fixat stallet och ridit med min BF (pojkvän för den som inte är så "hipp" som undertecknad) (han galopperade barbacka den token, fast han egentligen inte skulle få göra det. Han är envis som få, det ska gudarna veta).
Varit glad för att jag fick sånt excellent sällskap på ridturen (alla mina pojkar <3 ).
Ätit god middag hos mamma och pappa (söndag, bästa dagen att bli bortbjuden på, då är det så sjukt tråkigt att laga mat).
Landat i soffan med lite påskgodis (blää, nufårevaranog).
 
Imorgon:
 
Rida med Madde.
Vara ute i solen.
Njuta av att både vara ledig och att A är hemma hela veckan!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0