WSPA

Är en organisation som hjälper djur världen över (gå in och gilla på FB vet ja), och nu såg jag att de hade en reklam på tv att man kunde bli månadsgivare. Ni vet som man kan bli på Unicef etc. Kan erkänna att jag hellre skulle vara månadsgivare åt WSPA. Djurens rättigheter är något som berör mig otroligt mycket. Jag har tom funderingar på att plugga till agronom och vidare till djurskyddsinspektör. Jag HATAR när djur far illa. Det är något av det värsta jag vet. 
 
Som den här (eller om det är flera) som skär hästar. På riktigt, jag skulle döda honom om han kom i närheten av mina hästar. Jag skulle ägna resten av mitt liv åt att hitta honom, tortera honom länge och väl, sen blåsa skallen av honom med ett hagelgevär som jag skulle låna av någon av alla jägare jag känner. 
Jag kan inte beskriva hur mycket rent HAT jag har för sånna människor. H. A. T. 
 
 
 
 
Annars så har vi igår och idag lastat 6 ton hö. Härligt att det mesta är inne nu! 
Skrittade Helge genom byn idag. Hans kota som var svullen tidigare såg fin och bra ut både innan och efter.
 
Avslutar med att jag ÄLSKAR att jag har semester!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0