Tröttma.

Jag är rastlös. Har varit inne alldeles för mkt idag. Stall mellan 7,30-9,30, promenad en halvtimme med A vid 13 och gått en sväng med Helge vid 15,30-16,00. Resten hemma och inne. Skandal. Har varit tröttare än nånsin och sovit på soffan i omgångar. Seg dag, minst sagt, men ändå ganska skönt.
 
Typ alla jag känner är i Sthlm och kollar hockey idag. Jag hade två biljetter dit som sagt men gav bort dem till pappa som säkerligen uppskattar matchen mer än mig. Tror Leksand leder atm...
 
Ska återgå till att halvsova till Harry Potter-filmen på tv och äta lite mer tacos. Vi är lite "wild and crazy" som äter tacos på en lördag och inte svennebanan-fredagen som man som svensk är skyldig att göra.
 
 
En liten klenis-Helgus.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0