Söndag

Vilken dag, vilken dag.
 
Tog en lång sovmorgon, frukost framför tv:n sen tog jag en promenad till stallet.
Red ut Helge i skogen och det var såå underbart! Hade hoppsadeln idag, för engångsskull, och det var lite ovant.
Lät honom galoppera ganska mycket idag och han tyckte det var så kul! Det fanns liksom inget stopp idag. Han ville framåt hela tiden och bara väntade på mina signaler. Pigg men ändå var lydnaden helt okej.
Det var -5, soligt, perfekta vägar och underbar häst. Härligt, härligt!
 
 
Efter gårdagens och dagens två ridpass samt gårdagens stenhårda pass på gymmet så är jag ganska mör i kroppen nu men det är skönt att känna att man gjort något.
Har fläskat mig en halv pizza nyss och sen blir det nog mys framför Shooter. Bra film!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0