Pain.

Träningsvärken i magen alltså. Äntligen! Brukar nästan aldrig få träningsvärk i magen, gör väl fel när jag tränar kanske, men igår, då jävlar tog det för som det känns idag! Bra, bra.
 
Vaknade exakt 05,22 idag av ett jävla bil-larm som ljöd. HALLÅ, jag bor inte i Sthlm, då ska man slippa sånna ljud mitt i natten. Här ute på vischan är det typ någon som startar en skoter eller traktor som är normalt. Så normalt att man inte ens vaknar när det händer. Iaf så kunde jag såklart inte somna om eftersom att larmet höll på hela tiden av och an så jag gick upp efter ett tag och åkte till stallet.
Gick 1,5 timme med hästarna och fixade sen stallet.
 
Varma mackor i magen, lite skype med A sen ska jag SOVA.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0