Ledig fredag.

Har efter onsdagens tumult (koliken) glömt att skriva vad hästarna har gjort de senaste dagarna. 
Och herregud det är så häpnadsväckande att jag inte kan utelämna en enda liten detalj om´et!... =)
 
I onsdags tömkörde jag Helge på volter 30 min.
Igår reds båda ut i skogen på perfekta skoterspår i alla gångarter. Självklart lugnt dagen efter kolik.
Hade det varit någon annan kolik än förstoppning hade jag nog bara gått med honom men nu behöver han ju röra sig ordentligt och han var PIGG och glad. Grande var överladdad och tyckte att allt annat än galopp var onödigt.
Kul!
 
Idag är jag ledig och har varit och tagit ut hästarna samt fixat stallet. Ska tillbaka vid 14,30 för att packa och göra ordning Helge för Nina-träningen.
Ska bli väldigt kul att träna för henne igen!
 
Helgen blir lugn. Var meningen att jag skulle med pappa och se matchen mellan Mora och Leksand i Globen imorgon men det kändes inte värt att åka till Sthlm fram och tillbaka på en dag och stressfixa stall på morgonen osv så han fick ta med en av hans vänner ist.
 
Gör inte så mkt om den här helgen går fort för på måndag ska jag tatuera mig! Hihi ni får se vad sen men det är en tatuering som faktiskt betyder något. Miami Ink style =P
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0