K.A.L.L.T

 
 
Helvetes-apa vad kallt det var att ta ut hästarna imorse! Ansiktet ramlade nog av ett par gånger, minst.
Hästarna fick två täcken och massor av hö, 25 kg för att vara exakt. Hellre mer mat än mer täcken.
 
Stallet är klart och jag ska snart åka till stan och handla lite. Mat till hästarna och har jag tur kan jag köpa mat till mig själv också. Annars får jag också äta lusern, det ska ju vara proteinrikt ;) Nä, jag och A ska laga finmiddag imorgon och det blir troligen något godare än lusern.
Måste förbi veterinären med passen också sen hästarna blev vaccinerade. Är så dåligt med sånt! Jag och Helge ska troligen tävla dressyr i år så det är dags att fixa ordning alla licenser osv nu också.
 
Hästarna ska ridas ut lite senare och då kan man ju hoppas på lite varmare väder. Om inte så är det lager-på-lager...på-lager-på-lager som gäller.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0