F*ck

Är riktigt nere idag.
För utom att ha ont i magen och huvudet så har jag fått ett besked idag som gjort mig ledsen och besviken men mest förbannad. Riktigt förbannad..och förundrad.
Fattar ingenting.
Vet ingenting om vad som händer framöver och jag HATAR att inte veta saker som gäller mig och min framtid.
En hoppspark rakt i ansiktet...
 
Red ut Helge en sväng i byn direkt efter jobbet. Han var ganska tittig vilket han blir när han inte blivit riden på några dagar men jag struntade helt i det. Brukar inte bry mig så mkt annars heller men idag fick jag väl ramla av om det nu var så då. Mkt less. Travade och jobbade honom med ställning åt vardera håll, skritt utan krav genom byn och en kort galopp i skogen. Hans kota var fortfarande fin när vi kom hem.
 
Hämtade min nya jacka från Hedhs hästsport idag och den passade perfekt.
 
Nu ska jag och A hets-spela Super Mario på Wii tills vi somnar och glömmer den här dagen.
 
<3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0