Uppdatering

Lite uppdatering.
 
Måndag:
Tömkörde Helge på rakt spår på en plogad väg hemma vid gården.
 
Tisdag: Åkte till Orsa och tränade dressyr på Helge.
+ För galoppen
- För mig när jag satt ned i traven. Fick inte till avslappningen utan jag spände mig som jag gjort så mkt förut...
Annica får hjälpa mig om en vecka när jag ska rida för henne.
Red igenom LB:1an några gånger och vet lite bättre vad vi ska träna mer på.
 
Onsdag: Igår blev Helge skodd och efter det red jag Grande med Helge som handhäst i skritt i 40 min.
 
Torsdag: Idag tömkörde jag i den djupa snön. Bara i skritt för det var så sjukt mycket snö och jag vill inte ha några balltramp eller överansträngningar.
 
 
 
Så förbannat söt <3
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0