Visste ni att?

* Jag har bacillskräck. I Sthlm kan jag nästan inte röra vid nånting. Folk är väl kanske inte äckligare där än här hemma men det känns mer påtagligt där. Tunnelbanor, rulltrappsräcken osv. Usch! 
 
* Jag har ett kontrollbehov som jag gärna skulle vilja bli av med till viss del.
 
* Jag hatar att diska. Städar hellre resten av hela lägenheten. 
 
* Jag vägrar äta kött/kyckling som inte kommer från Sverige. Tyvärr mår inte alla djur som föds upp till köttproduktion bra här i Sverige heller så jag försöker äta mindra kött överhuvudtaget och hålla mig till lokalproducerat om jag måste. Quorn är faktiskt helt okej att äta ist för köttfärs i tacos tex.
 
* Jag älskar mjölk! Kan få riktig craving efter mjölk ibland.
 
* Jag är extremt kittlig och blir arg om någon kittlar mig. 
 
* Jag är väldigt mörkrädd.
 
* Jag är både salt- och sockerberoende. Ska ta tag i att försöka bli av med det nu efter jul.
 
* Jag tycker Harry Potter-filmerna är jättebra! Pojkvän håller INTE med =)
 
* När jag ska sova viker jag in nästan hela täcket runt mig. Fötterna och axlarna är viktigast att täcket täcker ordentligt. 
 
* Jag älskar egentligen vintersporter som snowboard, längdskidor och långfärdsskridskor (och skoter såklart men det är ju ingen sport) men hinner inte med så mycket sånt nu när jag har hästarna.
 
* Jag dricker aldrig läsk. Bläk. 
 
* Jag har haft 4 bilar. En svart Ford, en röd Volvo ,en röd Seat och nu min Suzuki som helt klart är bäst. Fyrhjulsdrift for the win!
 
* Jag var lite av en pojkflicka när jag var liten. Klättrade i träd osv.
 
* Jag blir lätt rastlös. Skulle aldrig kunna sitta inne en hel dag. Jag skulle dö av tristess. 
 
*  Jag skulle inte klara en dag utan musik. Lyssnar på musik hela dagarna på jobbet, i stallet, hemma och ibland på hästryggen (med bara en lur i så man hör vad som händer runtomkring).
 
* Jag bor väldigt nära en sjö. 
 
* Vi har en båt i famlijen som man kan sova i samt en sommarstuga som håller på att byggas ut. 
 
* Jag vill resa. Har ett enormt sug efter att se något nytt land, ett land som gärna får vara varmt och ha fint vatten.
 
*  Jag var alltid clownen i skolan. 
 
* Jag blir hänförd av fin natur. 
 
* Min sambo är tre år yngre än mig. Mitt lammkött, hehe.
 
*  Jag gillar Bruce Springsteen. HAHA jag skoja. Jag älskar karln, men det vet ni ju redan. 
 
Onödigt men oooooo så intressant =)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0