Minisemester.



Har lite semester i Hälsingland för tillfället. Har varit nere på stan och kikat på rean idag. Handlade dock bara för ca hundringen. Skönt att strosa på stan i lugn och ro bara.
Köpte även ett par gigantiska boots till Helge som kanske kan täcka hela hans hovar så han inte trampar på sig själv. Vilket händer ibland.

Fick klappar av A och svärföräldrarna igår. Två jättefina tröjor, en kavaj och xlash (funkar hur bra som helst!). Han fick en skinnväska och ett par skor av mig och mina föräldrar. Alla nöjda och glada.

Morgondagen blir lugn men på måndag är det operation storstädning av lägenheten! Iaf för min del. A ska tenta-plugga. Lika bra att skriva att jag ska städa här för då måste jag göra det också :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0