Less.

Vad less man blir på vädret just nu! Inget man kan göra nånting åt men ändå...man blir ledsen. December och framförallt juletider ska det ju vara massor av vit och fluffig snö =(  Dessutom är allt hårt så hästarna går det inte att göra något vettigt med. Bara is överallt. Tråkigt, tråkigt. Hoppas på massor av snö framöver iaf.
 
Stallet är klart och nu ska jag plugga. Har TVÅ prov den här veckan. Traversprov på torsdag och matteprov på fredag. Lite nervöst om jag fixar det faktiskt. Matteprovet känns svårast. Måste få det gjort nu innan jul iaf så jag kan köra på och förhoppningsvis vara klar med kursen senast februari. Sen är det bara att köra vidare med någon annan kurs. Antingen mer matte eller fysik, inget bestämt än. 
 
Åh nu är det bara idag och två dagar till på jobbet sen är jag långledig! SÅ. UNDERBART. Har några julklappar till att handla men jag vet redan vad jag ska köpa så ingen stress över det. Ska köpa avfärgning till håret också och se om jag får till det en gång för alla. Vill ju se skapligt normal ut när det är jul =)
 
Nej, plugg var det.
 
 
Längtar till vår! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0