Klappinslagning framför tv:n.

Sitter hemma och slår in julklappar och kollar på Pluras jul, inte Bingolotto som resten av Sveriges befolkning. Det är mysigt även om jag är helt själv. Var hos mamma och pappa och klädde granen tidigare. Blev bjuden på mat och så tog jag syrrans hund på en timmes promenad. Riktigt skönt att röra sig lite i någorlunda bra tempo. Promenaden jag tog med Helge idag var med något mellanting mellan jogg och 100 m häck. 
 
Måste förresten berätta att jag klarade det förbannade matteprovet jag gjorde häromveckan! Det trodde jag aldrig. Det var dock inget superresultat men jag är nöjd ändå. Fick ett D och jag hade liksom kunnat vara ännu sämre och ändå vara godkänd. SKÖNT! Riktigt skönt att slippa plugga till omprov nu över jul. Ska plugga ändå men gå vidare till nästa kapitel. Det spelar ingen större roll att få ett halvkasst betyg på det här provet, jag är nöjd med godkänd, men vill såklart försöka få bättre framöver. 
 
Längtar tills imorgon, som sig bör när man är ett litet barn =P Nej, men träffa släkten och umgås är alltid roligt, tråkigt att mamma jobbar eftermiddag/kväll bara. Det kommer kännas tomt. 
 
Det har varit obeskrivligt skönt att vara ledig idag! Sovmorgon, strosat på stan osv och allt i lugn och ro. Ska avsluta med en film sen sova ganska tidigt. Måste hinna klart med stallet innan 9 imorgon. 
 
 
Grande och jag på ebben i Kråkberg för några år sedan. 
LOVELY! Ungefär lika mycket snö som nu  =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0