Julfest.

 
 
 
Vi hade julfest med jobbet igår ( bilden är från ett annat tillfälle).
Min väckarklocka ringde 05,20 idag.
Jag låg i sängen och somnade ovaggad 22,00 igår kväll, vilket är tidigare än hela veckan.
Livat? Ptja.. Av texten ovan att dömma kan man ju räkna ut med rö...sin bakdel att våra firmafester blivit SÅ lame! 
Tror det har väldigt mycket att göra med att vi jobbat så väldigt mycket övertid hela hösten och folk vill ta det lugnt när man väl får. Vi var dessutom ganska många som skulle jobba idag.
 
Det var trevligt att äta julbord och prata träffa arbetskompisarna lite mer privat iaf.
 
Har som sagt jobbat idag. Sista övertiden för i år. Blev mellan 06-10 och det gick jättebra faktiskt. 
 
Ramlar ner i sängen direkt jag kom hem och somnade en sväng. 
 
Red Grande en mysig sväng i snön nyss. Pigg som attan var han men det var lite för halt för att göra annat än skritta. Måste skruva i längre brodd nu samt ha fyra brodd även bak. Helge fick vila. Han spänner sig så lätt så att ut och halka runt är ingen bra idé när det gäller honom. 
 
Ikväll ska vi på inflyttningsfest först sen bio. SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER DEN HÄR FILMEN! 
Jeeeeeeezzz alltså. Hobbit - Smaugs...ödemark (?), eller något sånt. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0