Juldagen.

Samma visa i år igen. 
Förfest= roligt. Den här gången var vi hemma hos mamma och pappa eftersom pappa hade födelsedagskalas. Var jättetrevligt. 
Utgång= Jobbigt och tråkigt. 
Kom till parken 23,30 kanske och vid 00,30 var jag färdig att gå hem =) Som vanligt.
Så idag har jag extremt tovigt hår och ont i fötterna i onödan. Well, well. Jag är pigg och mår bra iaf. Det är också som vanligt. 
 
Pyser strax iväg till stallet. Helges ska promeneras och Grande ridas en sväng. Det är några grader varmt så grusvägarna borde vara okej att rida på. 
Resten av dagen ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Städa och greja lite. Kamma ut håret kanske. Om jag känner för att träna tålamodet. 
 
 
 
 
 
ÅH ge mig sommar! Är trött på den här "vintern".
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0