Får väl ångra mig då.

Får väl strunta i att lösenordskydda då om ni nu inte tycker jag ska det. Dock är det inte så mycket roligt att skriva om nu. Grande fick tillbaka lite bronkit häromdagen som varit borta/inte låtit sen midsommar, Helge är halt igen, jag blev inte nöjd med min nya frisyr, jag har ont i halsen och ja...ni hör ju. Mest bara elände. Ska väl rycka upp mig sen men nu känns allt hopplöst och jag är rätt nere faktiskt. Det är liksom alltid nånting man kan må dåligt/vara orolig över. Mina hästar är mina barn. Att förlora dem skulle förgöra mig fullständigt. 
 
Igår var vi till Borlänge och kollade bla lite på IKEA inför fix i lägenheten. Köpte Secreta pro till Grande på Norells och en kjol att ev ha på juldagen. Idag har jag varit hos frisören efter att ha haft sovmorgon (som jag för övrigt nästan alltid får huvudvärk av att ha). Blev inte nöjd hos frissan tyvärr. Det är sällan jag blir det. Själva frisyren var okej (klippte en decimeter) men färgerna blev inte som jag tänkt mig, inte alls. Men skitsamma, hade kunnat raka av mig allt mitt långa hår bara Helge fick vara frisk =( 
 
I brist på ridining på mina egna hästar så fick jag rida Annas pålle idag då hon opererat handen. Hästen i fråga är mycket mindre än mina men var för den sakens skull inte lätt att rida. Tillslut tycker jag att jag fick till det skapligt. Man tappar ridning så otroligt fort så taget ur skolboken var det kanske inte, men han slappnade av fint på slutet och kändes mjuk och trevlig. Det var roligt =) 
 
Nu har vi adventsmyst och donat här hemma så det är lite julstämnings...fullt, eller hur man säger. Det behövs inte så mycket i vår lilla lägenhet vilket är skönt. Jag är inte så mycket för tomtar och grejer överallt ändå. 
 
Nej, nu ska jag och Karl Pilkington sura vidare. An idiot abroad är kanske det roligaste programmet som finns.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0