Effektiv!

Idag har jag hunnit fixa stall, plugga och varit med Helge till ridhus så han fick röra sig på mjukt underlag. Han verkar älska att känna sand under fötterna igen. Rullade sig, sprang av sig lite och njöt för fulla drag. Jag gick med honom 20 min innan jag släppte honom så han skulle vara uppvärmd inför eventuellt bus =) 
La fram två upphöjda bommar som han fick lyfta benen ganska högt över. Bra för hans bogar med höga frambenslyft. 
 
Nu har jag precis fått i mig lite soppa. Fattigjons-mat men jag försöker lära mig att pengar växer inte på träd i varken min, Andreas eller i mammas och pappas trädgård. Jag SKA klara mig själv, om det så innebär att svälta lite i slutet av månaden.
Bra för beach 2014 om inte annat.
Fick ut nästan 20 den här månaden men med några klappar kvar och ett nalkande Ultuna-besök så är dom pengarna snart ett minne blott också =) 
 
Nu ska jag springa genom duschen och åka mot jobbet. 
 
 
 
Mina ögonstenar <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0