Dan före dan, före dan, före dan.

HALT! Det är så halt att bilen nästan glider av vägen och bromsa är inte att tänka på. Då åker vi och hämtar hö, bra idé! Det gick iaf bra, var lite orolig att backen upp till bonden skulle vara isig men det var den inte. 
 
Hade inte åkt iväg med häst idag, det är ett som är säkert. Var iväg med Helge till ridhus igår så han fick röra sig lite ordentligt, och rulla. Hans favoritsysselsättning =) 
 
Gjort matteprov igår som gick HELT ÅT SKOGEN! Den här gången gjorde det verkligen det. Gick ut från salen med tårarna i ögonen och jävligt förbannad. 25,5 rätt av 27 på förra provet. Den här gången får jag vara glad om jag får 10 av 30. Får spendera jul med plugg för omprov med andra ord och det suger.
Nu är jag iaf ledig lääänge och det är så skönt! Glad att jag inte jobbar i butik etc utan att vi har klämdagar. 
 
Julstämningen är tyvärr obefintlig men det får man väl styra upp med gemenskap med familj och släkt på jul ist. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0