Söndag.

Vad lärorikt det är att kolla på hoppträningar för en bra tränare. Tittade på Louise-träning 4 timmar idag. Var sugen att vara med själv men tror ändå det var rätt beslut att stå över dag 2 den här gången. Anmälde mig till nästa gång också som är i oktober.
 
Red istället Helge hemma på asfalt genom byn tillsammans med en klasskompis från gymnasiet som kom och hälsade på, hon på Grande. Helge var en kruka som vanligt men jag satte honom i arbete och ignorerade hans fjanteri. Fin och samlad skritt mellanåt. 
 
Sen var vi på loppisen igen. Såg ett fint JW-schabrak och en jättefin helt ny grimma men jag stod över. Jag BEHÖVER inte det, jag VILL HA, inte samma sak =)
Tessan köpte dock en sån grimma och ett täcke hittade hon också. 
 
Har lite ont i huvudet men ska tvinga mig plugga lite för i morgon är det dags för första lektionen. Spännande! Minst sagt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0