Sensommarsol.

Det här sensommarvädret är verkligen underbart! Lite kyligt på morgonen (cyklade i dunväst, pannband och vantar till stallet idag) och sen blir det varmare fram på dagen.
 
Gick en timme med hästarna i skogen i morse. Vi klättrade upp för ett gäng ganska rejäla backar och vi blev lite flåsiga allihop. Helge var jättepigg och Grande klev på bra mestadels han med. Skon satt kvar på Helge när vi kom hem dessutom =)
Jag har dock lite ont i halsen efter promenaden. Hoppas det försvinner fort. 
 
Var klar med uttag av hästar, promenad och stall kl 09. Effektivt! Eftersom jag lagade storkok igår behöver jag inte fixa mat idag utan ska koncentrera mig på matten istället. 
 
 
En liten och mörk Helgeplutt för några år sedan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0