Manic Monday

Kvällsskiftsvecka. Usch.
Det är bara att försöka tänka på att jag iaf har tagit ett litet, litet steg mot ett jobb jag förhoppningsvis tycker är roligare.
Imorgon är det info för matten jag ska plugga. Är laddad men blir väl nedslängd på jorden igen när jag öppnar boken förstår jag :-) Tur både pappa och Andreas kan hjälpa mig om (när) jag kör fast.

Jag har lite planer vad jag ska plugga till våren också men vi får se. Det är svårt att bestämma sig!

Förutom plugg så har jag även lördagens träning för Louise Haaga att tänka på. Tänk om jag tagit mig vatten över huvudet? Hoppas inte det. Får väl säga till om det blir för svårt för oss. Klockan 13 rider jag och 12 är det hinderbygge. Spännande!

Idag har jag tömkört Helge, tagit det lite lugnt hemma sen började jag tidigare på jobbet. Varje krona räknas. Man kanske kan tro att jag borde klara mig på de 17-20000 jag får ut men det är alltid något som behöver betalas. Är det inte hö så är det veterinären eller bilskatt etc. Jag behöver bli rik helt enkelt :-)




Grande testar nya täcket som jag fyndade i Nusnäs, Maria som undrade :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0