Tisdag

Sitter nerkurad i soffan med mat på spisen. 
Tidig uppgång idag, som vanligt. Tog en powerwalk med hästarna i skogen på en timme. Älskar att vara ute i skogen! Har verkligen längtat efter det. Gick igår med, 40 min. Eftersom helgen blev ganska hård för Helge tycker jag två promenader blev bra återhämtning. Vila helt gör han i stort sett aldrig. Bara om jag är bortrest. 
Grande blev riden lite lätt igår och det hade gått bra. Han blåste upp sig lite och lät lite på morgonen idag men det försvann när vi gått en bit. 
Ska köpa hem Secreta pro från Equistro som jag fått flera tips om. Har ringt Norells och lagt undan så skulle pappa hämta upp det. Spännande att se om det gör någon skillnad. 
Ska även försöka få tag i småbal med hösilage. Det kommer nog dessvärre bli svårt. Grande kan bara äta det i boxen då Helges mage är för känslig för hösilge så balarna måste vara väldigt små för att inte bli dåliga.
 
Hade inte så mkt mer att berätta. 
 
 


Kommentarer
Elin

Vi säljer mycket av secreta pro, och ofta till samma, alltså det fungerar och folk vill inte ta bort det när de väl börjat ge. :)

2013-04-23 @ 22:24:26
URL: http://ryttargladje.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0