Som det ska vara.

Vilken dag det här har varit hittills!
 
Sovmorgon, ridit i strålande sol på en avslappnad och lydig häst, kommit hem till mat som stod på bordet, lite vila sen ska jag ta in hästarna ikväll, packa inför morgonens tävling och sen se en film och mysa. Blir inte så mkt bättre än så =)
 
Här är vi från idag. Helge iklädd den nya nosgrimman från JW. Köpte en förut men den var för mörk så jag skickade tillbaka den och så fick jag den här, i rätt färg, av lillasyster i present <3
 
Extremt dålig mobilbild så den syns inte men ska ta med systemkameran till Insjön imorgon. Bättre bilder då förhoppningsvis.
 
 
Måste förresten påpeka att det här är precis min drömhäst. Kort rygg, långa ben, högrest, kvadratisk, vägvinnande steg. Sen har han ju en underbar personlighet också, dock lite för mycket som försiggår i huvudet på´n ibland =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0