Sadel-problem.

Idag kommer en sista sadel jag ska testa. Man får väl bara hoppas att hästen går att rida också :S
 
Sadlar som inte ligger bra:
 
Kentaur Medea 4 bomvidd
Prestige hippos dressage 34 bomvidd
Cliff Barnsby Kanter normal bomvidd
Prestige Doge 33 bomvidd
Plus alla andra sadlar utan cutback och för vid bomvidd.
 
Den som kommer idag är en Prestige Hippos Dressage bomvidd 32. Eftersom min hoppsadel ligger super och det är en Prestige så tycker jag att jag borde hitta en motsvarande fast dressyrsadel. Det dumma är att jag måste köpa den utan att rida i den om den ligger bra på Helge. Jag får helt enkelt rida i den oavsett tills han musklat sig och köpa en ny som passar oss båda då. OM han nu blir bra.....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0