Resumé

Igår:
Släppte ut hästarna tidigt och åkte på loppis som sålde lite skit man samlat på sig. Blev lite över 600 iaf. Bättre än inget.
Ut med hästarna en sväng i skogen. Jag till fots bredvid Helge.
Sen gjorde jag mig ordning inför krog-besök och åkte till Mora. Hade väl kul men nu dröjer det nog tills jag går ut igen. SÅ kul är det inte. Stackars syster fick köra runt oss halva natten och skulle upp på kurs 7 =/
 
Kvällens +:
Sara fick se Anze Kopitar. En sån sensation.... =)
Kvällens -:
Att tvätta bort sminket när man kommer hem. HUR DRYGT?! Skulle dock aldrig sova med det på.
 
Idag: Sovmorgon och en sväng till stallet innan A kom hem från gigg i Sälen kvällen innan. Sen somnade vi några timmar till innan jag tog tag i matlagningen. En god middag senare så stack vi till stallet och jag RED Helge en sväng på banan.
Kände inget konstigt iaf.
Ska prova rida ut imorgon där jag har lite mer bjudning och det blir lättare att känna hur han rör sig.
 
 
Nu väntar en ny arbetsvecka med tidig uppgång. Hade behövt sova ett dygn innan dess men he gor int.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0