Lite nere.

 
.....det känns inte så kul just nu.
 
Jag har ingen aning om hur Helge kommer vara om några dagar när Metacam-kuren är slut.
Min pojkvän/sambo (vad säger man i min ålder egentligen?) "bor" 30 mil härifrån.
ALLA räkningar kommer på samma gång. Denna månad är det veterinären, bilförsäkring, equiterapeut, min egen försäkring plus allt det vanliga.
Det är mörkt och grått ute.
Jag behöver städa.
Osv.
Det är förstås de tre första som är jobbiga på riktigt, de andra är bara i-landsproblem men jag har en tendens att ju fler problem jag har ju mer letar jag efter ännu mer tråkiga saker.
 
Har tagit en PW iaf. Det sägs ju att man blir glad av motion.
 
Annars har vi varit i stallet och fotat lite. Älsklingen följde med mig. Satt och pluggade när jag mockade <3
Hästarna vilade.
Så har vi lagat lite god mat tillsammans och sovit middag. Det är helt underbart att sova middag i armarna på sin älskling.
 


Två av mina älsklingar. Tycker Grande är så fin i kroppen för att snart vara 20 år. Pigg som en 3 åring är han också =)
 
Avslutar med en bild på min ring som äntligen kommit. A <3 S
Det är ömsesidigt Andreas, om det nu skulle råda tveksamheter om det =)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0