Ledigt.

En ledig dag idag men jag gick upp tidigt och åkte till stallet ändå. Vill hålla koll på Helge ordentligt. Hästarna var ute vid sju och då började jag ta ner en beteshage. Blev lite väl tråkigt väder så jag gjorde inte hela utan åkte hem och hamnade i sängen med datorn ist. Har lite att göra idag så det är skönt att gå upp tidigt så man hinner med en lugn morgon. Kanske tom äta frukost vilket inte hör till vanligheterna.
 
Är ledig i 4 dagar i rad nu och det ska bli underbart! Att vara ledig en måndag är så otroligt skönt. Söndagsångesten är som bortblåst.
 
Ikväll kommer älskling hem och då ska vi ha tacokväll och fredagsmys som riktiga supersvennar.
 
Imorgon blir det en tidig morgon igen för då ska vi iväg med Grande på dressyrträning. Ska se om jag kan filma lite.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0