Kylig och lugn dag.

Tog ut hästarna imorse. Kallt! 0,5 grader, men jag gillar hösten och den friska luften. Hade man sluppit den hårda marken och de mörka kvällarna hade hösten varit toppen. 

Alla mysiga stickade tröjor tex =)
 
Hästarna fick lite hö i hagen, frost-gräs ska de inte äta, det blir mer stärkelse i gräset när det fryser och det är inget att föredra, spec för en häst med ev korsförlamning (är ju inte säkert att jag har rätt med min rygg-teori).
Åkte hem och kröp ner bredvid en varm A och sov några timmar till. Underbart skönt att sova i helgen.
 
Sen har jag spenderat nästan hela dagen i onepiece i soffan medan A pluggat. En riktig slappar-dag. Har lagt ut annons på min snowboard =( Känns ganska förjävligt men jag måste väl inse att det inte finns tid längre. Åkte inte en enda gång i år och en gång innan dess.
Tillslut tog vi tummen ur och åt middag på Strand innan jag vinkade av honom vid tåget. Jag gillar inte det där tåget. Bara när det står Mora på det. Sthlms-tåget är inte alls lika bra.
 
 
Nu har jag hamnat i onepiecen igen framför Moraeus med mera och varma mackor i ugnen.
 
I veckan händer detta:
Helge ska kollas av kiropraktor.
Helge ska skos.
Testa två sadlar till.
Ska fixa ett till förrättningsunderlag åt Agria.
Ringa Nino och fixa papper på en sak, även det till Agria.
Rida Grande.
Emelie ska träna Grande för Göran Liljestam.
Beroende hur det går med Helge för vi se vad som ska göras med honom.
Och i helgen är det kvalitétstid med min älskling förstås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0