Hurtig och lat.

Övertid på jobbet idag. Haft möte från 08-16. Jag skulle aldrig klara att ha ett kontorsjobb. Inte ett som jag inte är väldigt intresserad av iaf. Jag blir nämligen extremt trött av att sitta still. SOM jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna idag. Pinsamt.
 
Pysslade länge med Helge idag. Mysplutten. Grande vilade.
Helge äter nyponpulver och gurkmeja i sin mat nu och Grande gurkmeja. Får se om det blir ngt resultat.
 
Testade ju en sadel igår. Kaaaaanske går men jag vet inte så jag tog hjälp som kommer på torsdag. Tror även denna blir för trång i manken. Inte lätt med en häst som har denna manke och så pass omusklad överlinje =/
(Vet att han är tunn, han får olja, överöser honom med hö och så är lusern, plus korn på ingång).
 
 
 
Efter stallet stack jag ut och sprang 30 min. Vet inte vad som flög i mig. Det är väl bra att röra på sig helt enkelt =)
Beviset!
 
Tyvärr syns det ju inte hur otroligt snabbt och graciöst jag skuttade fram men ni får väl tro mig ändå.
Kan vara så att jag sprang pga maträtten nedan som bästa pappsen levererade, men troligtvis var jag bara hemskt hurtig.
 
 
Det är ju så galet tråkigt att laga mat till sig själv!


Kommentarer
Elin

Hej,
Har du kikat på Kiefer sadlarna? De har också cut back.

2012-09-19 @ 00:36:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0