En lördag.

IDAG:
 
Vaknat efter en sovmorgon (vilket var lite efter 8, som är sovmorgon för mig/oss).
Cyklat till stallet, fixat det samt masserat Helges rygg.
Varit och tittat på utbyggnaden som görs i sommarstugan. Kommer bli super!
Lagat mat och varit i stallet igen för intag av hästar och en till massage av Helges rygg.
 
Tror som sagt jag har hittat vart han har ont, eller en del av det iaf.
Den där knölen har han alltid haft, typisk fullblods grej och förstås för att han inte hunnit sätta så mkt muskler på rumpa och rygg än. Iaf så är den större nu än förut och alldels innan den "försvinner" ryggraden. Det är som en grop. Syns lite dåligt men syns tydligt i verkligheten. Man ser även hur spänd resten av ryggen är...
Stackars plutt =(
Han äter iaf och är "med" men han är långt ifrån sig själv. Hoppas Maria kan råda bot på detta på måndag.
 
 

Nu har jag tvingat min stackars pojkvän att plugga lite men snart blir det en film i soffan. Mys!
 
Två bilder från fäbo-turen idag.
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0