3 år <3

Idag blev jag deligerad (degraderad) till en annan avdelning på jobbet. Isborr (tänk hajen-låten) dom-dom-dom-doooom. Skäckscenario, men det gick bra. Kul att träffa lite annat folk, göra något annat och jag inbillar mig såklart att det bara är för att jag är en så fantastikt effektiv arbetare som jag hamnade där. Det var nämligen bråttom och skulle ut med många borrar. Vilket vi lyckades med.
 
Efter jobbet lagade jag till lite lax och sallad, somnade en sväng på soffan och cyklade sedan till stallet efter att ha vaknat med ett ryck.
 
Tog ut hästarna i morse (04,45 för övrigt, varsågoda att bli impade) och Helge var mkt bättre. Han fick två korta promenader igår samt massage med liniment och Back On Track-täcke på sig över natten. Han fick ändå vila idag igen. Att vara på den säkra sidan är lite min grej när det gäller hästarna.
 
Grande blev iaf motionerad, men inte av mig utan av Emelie. Vi hade sitsträning. Alltid bra att träna på! Jag longerade och hon red utan stigbyglar. Grande blev jättefin efter ett tag, Emelie är duktig! Kul att se. Fina galoppfattningar och en riktigt avslappnad häst.
 
Sötnöten.
 
5 september... hmmm. Det är något....5/9...vad kan det vara...
 
Hehe, idag har jag och Andreas varit tillsammans i 3 år! Vilket vi firar med att vara 30 mil ifrån varandra. Det suger men vi får hitta på något i helgen ist.
 
 
Har sagt det förr men Geiranger är den finaste platsen jag varit på.
 
 
Min ring skulle kommit från gravering idag, det hade liksom passat perfekt, men det gjorde den inte. Tråkigt.
Min sadel borde också kommit idag. Eller jag VILLE att den skulle det.
Besked från Agria hoppas jag också kommer i dagarna. Helst igår. Tröttmössor....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0