15/9

Avengers. Bra film! Såg den med älskling nyss. Mysigt med bara oss två. Hade dock varit kul att umgås med vännerna nångång, men de är visst upptagna ändå...
 
Igår red Emelie Grande lite på banan som förberedelse för dagens träning. Det gick bra både igår och idag men hon behöver få fram honom mer. Han tycker det är bekvämt att gå i ett långsamt tempo och är ryttaren inte med och säger annat gör han inte annat =)
Hon rider honom ändå väldigt väl, bättre än de flesta andra som ridit honom de senaste åren.
Jag red fram honom idag så han skulle vara mjuk och fin till Emelie nästan direkt så hon skulle slippa rida fram hela träningen =) Han kändes toppen! Fint på båda tyglarna, vändbar och lydig. Älskade pålle.
 
 
 
Helge var pigg som tusan idag. Travade stort och fint i hagen och jag håller alla tummar, tår och annat jag har för att han ska få fortsätta vara så även när medicineringen är slut. Ingen feber varken igår eller idag. Han får gå ut som vanligt men ingen motion.
 
Haft en lugn och skön ledig lördag och så är jag ledig söndag och måndag också. Lovely!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0