Weekend away.

Sitter i en soffa i Hälsingland och tittar på Leksand vs Djurgården i hockey. Ganska ointressant dock så jag snodde Andreas Macbook för att uppdatera lite.
Tycker det är kul att blogga/skriva  träningsdagbok eller vad man ska kalla det. Blogga känns lite töntigt på ett sätt men ändå kul. Ni är ju ett stadigt, ökande gäng som läser varje dag så ni lär ju tycka jag skriva något läsvärt ibland iaf...
 
Framförallt tycker jag att det är toppen att kunna titta tillbaka själv på vad man har gjort, hur det gick om man gjorde så, varför det gick dåligt då osv. Sen gillar jag ju att fota och Instagram har jag inte orkat lära mig hur det funkar, än. 
 
Helge har blivit skodd fram idag. Han går med skor som är gjorda för lättare överrullning med sidokappor samt sulor. Det fick borras för brodd i trakten idag, man vet ju aldrig om det kommer snö snart. Bak finns det broddhål  så vi är redo för vintern, även om jag INTE vill ha snö än. 
 
Jag har gjort precis tvärtemot vad jag skrev häromdagen och tagit en fast tid för Annica 16,30 nu. Blev erbjuden den tiden igen men var osäker förut om jag skulle jobba skift, vilket är en försättning om jag ska kunna träna så tidigt då jag slutar tidigt varannan vecka då, men chefen sa att det skulle bli så och då tackade jag ja! Känns super! Jag vill verkligen satsa på dressyren nu. Är jätteladdad! Problemet är bara att jag måste åka själv men det löser sig. Jag har lastat honom själv förut så det ska väl gå bra. Får träna om inte annat. Skönt att ha en så tidig tid så man inte kommer hem så sent på kvällen. 
 
Förutom en massa dressyr så kommer jag börja tömköa mer igen. Tömköra på banan på stora och små åttor, böja och vända mkt så han stärker upp bakdelen utan att ha mig på ryggen som ev stör, utan bara få stäcka ut ryggen, söka sig neråt och trava med stora steg och bra takt. Än så länge lättare på töm. 
 
 
Hej svejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0