Video-blogg nr 2.

Börjar känna mig mkt bättre nu. L to the ovely. Hostar som en gris men det fixar Cocillana.
 
Har skrittat Helge en sväng i snöovädret och gjort en hel film om min vansinnigt intressanta dag!
Haha, kul att titta på om tio år =P
Ber om ursäkt i förväg för mitt hostande, snörvlande och harklande, och min fjolliga röst. Låter ju som en förskolelärare eller nåt. Lägg märke till att jag har lyckats vrida filmen åt rätt håll. Var så pass avancerat att vrida telefonen lite bara.
 
 
 
Har varit hos mams och äter supergod mat sen åkte jag tillbaka till stallet och gick en kvart med Grande och 25 med Helge. Han var så spänd när jag red så jag körde lite ledarskapsövningar och typ...hej-här-är-jag-koncentrera-dig-på-mig-och-inte-farliga....stenar, eller vad det kan vara. Resulterade i en avslappnad häst. Kändes bra att lämna stallet då. Nu äter jag lite kräm och ska snart ta en lååååång och varm dusch. Eller? Nej, inte det nej. Varmvattenberedare ska jag inte ha i mitt hus jag ska bygga sen. Jag ska ha något som gör så man kan duscha i ett dygn om man skulle vilja.
 
Önskningar tills imorgon:
 
*Att ingen som helst snö ligger kvar.
*Att det är varmt ute så jag kan rida ordentligt i skogen.
*Att jag är helt frisk.
*Att Andreas helt plötsligt dyker upp här hemma.
*Att mitt photoshoot går bra (jag bakom kameran).


Kommentarer
Liza P

Roligt att du videobloggar :) Kul att få
se dig och hästarna "live".

2012-10-25 @ 22:41:58
URL: http://everydayness.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0