Överraskning.

Där satt jag i godan ro i soffan med min familj och kollade på film i fredagskväll när jag fick ett sms av A. Jag behövde visst hämta ett "paket" på järnvägsstationen. Paketet i fråga var Andreas som kom hem till mig fast han egentligen skulle stanna i Sthlm den här helgen. Mkt glad flickvän!
 
Igår började vi med frukost på stan och handling av mat sen gjorde jag stall och red Helge. På eftermiddagen lagade vi 3-rätters middag.
Till förrätt blev det vitlöksbröd med lime-aioli, ärtskott och balsamico.
Varmrätt blev fläskfilé med klyftpotatis, rostade morötter, sås och sallad.
Och till efterrätt...cupcakes. De där cupcakesen blev väl inte riktigt vad vi hade förväntat oss. De blev jättegoda men inte så snygga, hehe.
 
Sen kom vi på att nya Bondfilmen gick på bio så vi gick och såg den. Riktigt bra! Den får 4 av 5 av mig.
 
Tog ut hästarna imorse men stack hem och sov lite till direkt. Tar det sen.
 


Kommentarer
Anonym

hahaha. Dom va ju nästan likadana iaf.. :P

2012-10-28 @ 15:37:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0