En tur till Orsa

Har sen senast lastat upp 700kg hö på skullen, med hjälp av traktor förvisso. Sen åkte jag och mamma till Orsa med Helge. Skönt att ha vinterdäck och fyrhjulsdrift kan jag tala om.
 
 
Det gick bra tillslut. Han var väldigt spänd när jag gjorde ordning honom och lite stretig i början. Sen var han jättefin och följde mina tygeltag bra, han var avslappnad och "med". Galoppen är jag inte 100 % nöjd med men ändå skapligt, han släppte inte riktigt ner mig och jag orkade inte sitta kvar ordentligt. Får träna vidare på det. Ska försöka komma iväg en gång till innan nästa dressyrträning.
 
Mamma filmade en snutt på slutet. Tack för både det, sällskapet och hästsköteriet =)
 

 
Har gått en sväng med Grande också men nu är jag nyduschad och ska åka till mamma och pappa och äta varma mackor <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0