Dressyrträning

 
 
Tränat dressyr för Annica idag med Helge. Ska ju börja göra det nu varannan torsdag. Än så länge har vi inga spec krav på honom mer än att han ska slappna av och gå i en låg och lång form. Vilket han faktiskt gjorde idag. Min nya sadel har verkligen gjort underverk för oss båda. MEN, jag red förjävla dåligt idag.
 
*Räta på mig, spänn magen, böj armbågarna och ha tummarna överst. Ska det vara så svårt? Tydligen. Se själva.
 
 
Apropå armbågar så har jag fått sjukt ont i den ena igen =( Gjorde en grej på jobbet idag och sen var det kört. Gör skitont att skriva men jag vet ju att ni aldrig skulle överleva natten om jag inte skrev ;)
 
Det är kul att vara igång och nu ska vi träna på tills nästa gång. Ska tömköra iaf två ggr vecka då han slappnar av så bra då.
 
A pluggar inför tenta och jag ska tjuvsomna lite i soffan. Huj!


Kommentarer
.

Tycker du gör ett bra jobb med dina hästar, dom ser ut att vara så välridna.

2012-10-20 @ 07:47:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0