Donationsregistret.

Tittar på Greys anatomi där en av läkarna dog och de skulle bestämma om hans organ skulle doneras.
 
Det måste vara ett rent helvete att bestämma något sådant för en familjemedlem. Därför har jag redan gjort det om det skulle hända mig något. Jag är med i donationsregistret. Kan man hjälpa någon att överleva om man skulle vandra vidare av någon anledning så är väl det bra. Jag skulle själv uppskatta det om jag behövde ett nytt organ för att överleva.
 
Tror jag fyllde i att jag ville donera allt utom ögonen för det känns för creepy. Var några år sedan nu så jag kommer inte ihåg.
 
Jag skulle även vilja att mina hästar togs omhand på bästa sätt. Maria Karlsson är nog den enda jag skulle kunna överlåta Helge till. Hon verkar ha lika tänk som mig när det gäller hästarnas välmående och jag är extremt noga med vem som rör/rider den hästen. Grande kunde få mysiga skogsturer med Sofie och hundarna.
 
Nej usch, nu ska jag sluta tänka på sånna hemskheter men det känns bra att själv avgöra så andra slipper.
 


Kommentarer
Maria

Oj tack för förtroendet Susanna! värmer så här på en måndag :). Men nu hoppas jag ju att du kan ta hand om Helge själv i mååååånga år till! Kram

2012-10-22 @ 14:58:43
URL: http://lillymia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0