Dags igen.

Om 1-2 månader är det dags att göra provtagningar igen. Usch. Jag har inte ägnat det en tanke på typ hela året. Gjorde sista provet i december förra året och det var bra så då har jag kunnat slappna av helt. Nu blir det en nervös period igen. Jag är dessutom ganska duktig på att måla fan på väggen så jag gör det nog lite värre än det egentligen är.
Det känns så jäkla sjukt att varit på väg att få cancer. Det händer inte mig liksom. Kan inte ens föreställa mig hur de som verkligen har det mår. Jag mådde extremt dåligt en tid och jag hade det inte ens. Hemska tanke. Något jag gärna slipper gå igenom igen.
 
Ska egentligen till vårdcentralen för att ta prover men det vägrar jag. Ska ringa och fixa tid hos världens gulligaste och bästa jag träffat inom detta område imorgon.
 
 
Mmmm, annars har jag hittat en pannlampa jag vill ha.
=)
Tusen pix på XXL
 
 


Kommentarer
L

Håller en tumme för att provtagningen går bra. Cancer är ett jädra otyg! :(

2012-10-30 @ 20:11:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0