Däckbyte och klippning av häst.

Dåligt humör. Som fan. Hela dagen. Usch. Känner mig lite i obalans humörmässigt men det går väl förhoppningsvis över ganska snart.
Efter jobbet bytte jag däck (okej, jag stod och höll låda bredvid medan två killar gjorde jobbet) på både bil och transport. Är så skönt att ha det gjort!
 
Lämnat sommardäck, bjudit in mig själv på mat hos mamma och pappa, fixat stall och klippt Helge. Klippte bara halsen och neröver magen, så där snett ni vet. Det har säkert ett fiffigt namn. Att klippa en shivering-häst på rygg och rumpa känns bara dumt. Han behöver vara varm och go den fryslorten =) Grande ska också klippas likadant någon dag i veckan. Underbart att ha en egen klippmaskin så man kan ta det när man vill.
Hästarna fick vila men imorgon ska jag och Emelie rida ut dem.
 
 
Lite varma mackor framför tv:n och lite senare ska jag hämta A vid tåget <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0