Vi nöter på..

Igår: Vi var iväg till ridhus med Grande och tjejerna red lite markarbete. Så duktiga så och Grande gör sitt jobb.
Helge vilade.
 
Idag: Åkte med Helge till samma ridhus. Dressyr som vanligt. Såg på filmen från onsdagen att jag måste rida FRAM mer, inte sitta och fis-rida, så det gjorde jag idag. Tyckte det kändes bra. Måste bara lära mig att hålla mig upprät, vrida om händerna, inte länga ut tyglarna och en jäkla massa annat =P
 
 
 
 
 
 
När allt var klart i stallet sen så skrittade Emelie Grande i 30 min på asfalt med mig i släptåg. Han behövde få gå ur sig lite från gårdagen.
 
Lite mat, tv, dusch, sova sen är det fredag!


Kommentarer
Elin

sv: Ja jätteskönt! Hoppas också vi håller oss friska nu. Han är sitt pigga, busiga (dryga) jag igen så nu väntar vi på lite tjäle så han kan gå ut i hagen utan att infektera muggen. :/

2012-11-02 @ 14:24:26
URL: http://ryttargladje.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0