Nöjd.

Aaaaaah. Den här dagen är jag NÖJD med.
 
Robotutbildning på jobbet. Mkt intressant, väldigt lärorikt och jättekul på engång. Hur ofta är det så liksom? Nu jäklar kan killarna slänga sig i väggen, jag kan själv =P
 
Fick massage idag. Vi får de om vi vill varannan vecka på jobbet. Hade vridit till höften lite och var dum nog att säga det till massösen som tog i för kung och fosterland och lämnade förmodligen ett gäng frakturer efter sig. ONT! Men nu är det bra, det var nog precis vad jag behövde.
 
Sen har jag tränat dressyr för Nina Jansson. Guud vad bra det gick! Fick jättemycket bra tips av Nina och Helge var jättefin när han väl slappnade av. Ska träna ordentligt på allt hon sa till mig och jag fick flera nya infallsvinklar på saker som jag länge velat få hjälp med. Jättekul!
 
Klev innanför dörren 21,15 och har ätit lite mat nu. Snart en dusch och sen somnar jag garanterat ovaggad i natt.
 
Imorgon fortsätter min lite småhetsiga vecka men i helgen ska jag bara ta det luuuugnt. Can´t wait =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0