Ledig fast ändå inte.

Äntligen får jag sätta ner arslet i soffan. Har varit igång precis hela dagen. Den lediga dagen. Bäst att passa på att få saker gjorda när man har tid!

Jag punktar upp vad jag gjort så det ser mycket ut =)

*Upp 06,30.
*Stallet
*Dysberg
*Titta när det svetsades och vinkelslipades. Jag avstod från medverkan.
*Stallet igen
*Hem
*Packa kläder jag sålt
*Skicka kläder jag sålt
*Banken
*Handla mat
*Påbörja matlagning
*Avbryta matlagning
*Rida
*Byta däck
*Åka och kolla efter regntäcke på den lokala ridsportbutiken
*Laga klart mat
*Lägga ut fler annonser


Ja. Det var det det.

Ridningen gick ganska bra. Helge var pigg och stark och lite tittig den lilla krukan. Gjorde samma travtänk som sist jag red i skogen och det funkade skapligt. Synd att jag får som press på mig själv att det måste gå lika bra eller bättre än sist. Dock blev det en lite kortare, lugnare sväng idag eftersom han förmodligen har träningsvärk. Red och plaskade lite i Musi. Det var mkt skeptiskt först men sen gick han i själv den nöten =) Vågor är livsfarliga och dom håller man sig långt bort ifrån, även om man skapat dem själv.

Här kommer en bild-bonanza från today.






Grande fick också vara med på bild. Fina gentlemannen.



Och för den som undrar så: NEJ...han har INTE en rosa grimma. Den är bara solblekt =)

Imorgon blir det jobb igen. 3 dagars jobb denna vecka. Rätt nice!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0