Living on the edge

HELG! Typ. Ledig i två dagar sen jobb lördag, söndag. Sjukt underbart att få två dagar ledigt i den helvetes vecka det annars skulle varit.

Sovmorgon imorgon dessutom! Nästan så man blir lite bortskämd.

Imorgon ska Helge få vila. En liten promenad bara tillsammans med Grande. Han behöver gå ur lite träningsvärk efter idag skulle jag tro för det blev ett ganska hårt pass. Mkt galopp och ganska krävande sådan då han fick lov att hålla sig ganska kort. Han blev trött och förbannad på slutet den lilla jäkeln. Haha, han är så rolig, humörhäst. Dock vann jag, det måste man ju alltid se till att göra annars skaffar man sig problem.


God fuckin dammit vad trött jag är. Att börja jobba 05,30 borde, som jag sagt förut, bli olagligt. 8-14 vore bra. Kan någon ta tag i det? Tack.

Nu ska jag maila lite Traderagrejer. Har sålt kläder varav ett plagg gick för mer än jag köpte det för =) Moahaha!





Geiranger i somras. Paradiset.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0